Električni modeli za urbanu logistiku
Renault je predstavio Estafette, Goelette i Trafic, novu generaciju električnih dostavnih modela za urbanu distribuciju koji na tržište dolaze sljedeće godine

Modeli su razvijeni u suradnji (odnosno u sklopu) tvrtke Flexis, koja je zajednički projekt Renaulta, Volvo Trucks i logističke tvrtke CGA CGM, i koja upravlja razvojem i proizvodnjom vozila.
Tri nova modela temelje se na potpuno novoj električnoj platformi koja koristi električnu arhitekturu s naponom od 800 V, te se može prilagoditi različitim izvedbama karoserije i nadogradnje, nude se dvije vrsta baterija te koristi SDV (Softvare Defind Vehicle) elektronička arhitektura.
Novi Trafic E-Tech Electric ima doseg oko 460 km, a a Estafette oko 320 km, pri čemu je najveća snaga punjenja 260 kW
Projekt je reakcija na snažno rastući segment gradske dostave za kojeg se očekuje kako će se do 2030. povećati za dodatnih 40 posto, prije svega zbog sve većeg rasta internetske trgovine.
Električnu (tzv. skateboard) platformu razvila je Ampere, Renaultova divizija za električna vozila, pogonski elektromotor snage 150 kW smješten je na stražnjoj osovini, a nudi se mogućnost ugradnje NMC ili LFP baterija, pri čemu je potonja izvedba nešto jeftinija te s manjim dosegom.
Goelette je predviđen za različite nadogradnje (najčešće hlađene) uz električni PTO
Vozila su razvijena s ciljem povećanja učinkovitosti te imaju nizak pod kako bi se olakšao ulazak i izlazak, dok je unutrašnjost potpuno prilagodljiva ovisno o namjeni.
Proizvodnja novih modela počet će sljedeće godine Renaultovoj tvornici Sandouville u Francuskoj, a u osnovi se nude dva modela na zajedničkoj platformi, manji Trafic u furgonskoj izvedbi te ukupnom visinom ispod 1,9 m, dok Goelette uz isti prednji dio ima drugačiju nadogradnju.
Estafette ima unutarnju visinu od 1,9 m za jednostavan pristup teretnom prostoru, a zanimljivo rješenje su stražnja rolo vrata
Najveći Estafette u duljinu mjeri 5,27 m dok je ukupna visina 2,6 metara i donosi rješenja za lagano kretanje vozača iz kabine u teretni prostor za što jednostavniji pristup i isporuku pošiljki.
Softvare Defind Vehicle elektronička arhitektura temelji se Google operativnom sustavu Android što omogućuje povezivanje s Google Cloudom, a kupcima integraciju vlastitog softvera. Najavljena je mogućnost smanjivanja ukupnih troškova vlasništva za 30 posto u usporedbi s klasičnim dostavnim modelima