Novi Ecotorq GEN2 motor te unaprjeđenja za F-MAX
Ford Trucks predstavlja novu generaciju motora Ecotorq GEN2, za modele F-MAX i F-LINE, koji se ističe izdržljivošću, vrhunskim performansama i malom potrošnjom, a F-MAX je dobio i nekoliko dodatnih unaprjeđenja.

Ford Trucks jača poziciju na tržištu teških gospodarskih vozila s novim Ecotorq GEN2 motorom obujma 12,7 litara s Euro 6 emisijskim standardima, koji je kompatibilan sa 70% game vozila.
Razvijen za modele F-LINE i F-MAX, motor nove generacije opsežno je testiran u različitim klimatskim i cestovnim uvjetima, podižući performanse i izdržljivost na višu razinu u usporedbi s prethodnom generacijom.
Novi Ecotorq GEN2 motor omogućuje smanjenje ukupnih troškova vlasništva, a u usporedbi s prethodnom izvedbom omogućuje smanjenje potrošnje goriva do 11,3% kroz optimizacije na razini vozila.
Ecotorq GEN2 motor testiran je osam različitih zemalja pod različitim cestovnim i klimatskim uvjetima tijekom više od 25.000 sati i više od 1,5 milijuna km
Uz Ecotorq GEN2 motor, Ford Trucks uvodi i nekoliko novih značajki za seriju F-MAX.
Aerodinamička poboljšanja smanjuju otpor zraka i smanjuju potrošnju goriva, a zračni ovjes prednje osovine povećava udobnost vožnje.
Kamere umjesto retrovizora te novi gazni sloj guma dodatno poboljšava učinkovitost, dok niži prijenosni omjeri te ukupni overdrive prijenos omogućuju motoru da radi pri nižim okretajima kada je u najvišem stupnju prijenosa, što također smanjuje potrošnju.
Sustav kamera umjesto retrovizora prvi je put prikazan prošle godine na IAA u Hanoveru, a zanimljiva je pozicija kamera na donjem rubu prozora što koristi i Scania
F-MAX ide i korak dalje s aktivnim zatvaranjem usisa zraka u motor kad su potrebe za hlađenjem manje te oprugama koje odmiču kočne pločice od diskova kako bi se u potpunosti eliminirali nepotrebni mehanički gubici te u konačnici dodatno smanjila potrošnja