Električni Mercedes za građevinu
Mercedes-Benz je na sajmu građevinske opreme Bauma, predstavio novi eArocs 400, koji je električna izvedba popularnog građevinskog kamiona.

Ipak, novog eArocsa ćemo vidjeti nas gradilištima tek za godinu dana, a trenutno je planirana mala serija od 150 vozila godišnje za odabrana europska tržišta.
Vozilo će u početku biti dostupno u izvedbama od 32 i 41 tone u pogonskoj konfiguraciji 8x4 s četiri međuosovinska razmaka te kao mikser za beton ili kiper.
eArocs 400 u izvedbi mikser za beton ima doseg do 200 km
Novi eArocs 400 preuzima bitne komponente iz eActrosa 600 što znači i baterije temeljene na tehnologiji litij-željezo-fosfat (LFP) koje se odlikuju visokom izdržljivošću i velikim iskoristivim kapacitetom baterije.
Kao i eActros 600 u eArocs 400 koristi električnu arhitekturu s naponom od 800 V te ima dva baterijska paketa ukupnog kapaciteta od 414 kWh koje su smještene u tornju za baterije iza vozačeve kabine.
U slučaju da se koristi kao mikser za beton doseg je do 200 km pri čemu kupci obično voze u jednoj smjeni te dnevno prelaze manje od 100 km i putuju gotovo isključivo asfaltiranim cestama.
S kiper izvedbom doseg se povećava na 240 km, a najveća snaga punjenja je 400 kW preko CCS priključka koji se nalaze s obje strane vozila. Baterije trebaju otprilike 45 minuta da se napune od 20 do 80 posto.
Nude se izvedbe od 32 i 41 tone u pogonskoj konfiguraciji 8x4 te četiri međuosovinska razmaka
Za razliku od eActrosa koji koristi tzv. e-axle, eArocs 400 je opremljen središnjim motorom trajne snage 380 kW uz vršnu snagu od 450 kW dok je prijenos preko 3-stupanjskog mjenjača.
Uz ovaj pogon se mogu koristiti planetarne osovine koje osiguravaju veći odmak od podloge te terenske mogućnosti potrebne na gradilištu.
Vozila se proizvode u tvornici Mercedes-Benz u Wörthu, dok se električni pogonski sklop ugrađuje u pogonima Paul grupe u Vilshofenu.