BMW testira Iveco tegljače na vodik
BMW je u sklopu europskog projekta H2Haul započeo testiranje dva Iveco S-eWay Fuel Cell tegljača.

Cilj projekta H2Haul je testiranje kamiona s vodikovim člancima u realnim eksploatacijskim uvjetima, a koje bi u konačnici otvorilo put komercijalizaciji kamiona s ovakvom vrstom alternativnog pogona.
Iveco S-eWay Fuel Cell nudi do čak 800 kilometara dosega, ovisno o eksploatacijskim uvjetima.
U sklopu projekta H2Haul, financiranog od strane Clean Hydrogen Partnership, ukupno 16 kamiona vozit će u raznim europskim zemljama, uključujući i dva Iveco S-eWay Fuel Cell kamiona kojima upravlja BMW (u suradnji s tvrtkama Iveco, DHL i TEAL Mobility).
Kako bi se testirala praktičnost ove pogonske tehnologije, dva nova Iveco tegljača svakodnevno će prometovati između Leipziga, Landsberga i Nürnberga, a za opskrbu vodikom pobrinut će se dvije novoizgrađene punionice u Leipzigu i Hormersdorfu.
Iveco S-Eway može skladištiti do 70 kg vodika pri tlaku od 700 bara, a za punjenje je potrebno manje od 20 minuta
Osim projekta H2Haul, BMW je također najavio sudjelovanje u projektu HyCET u sklopu kojeg će se testirati dva kamiona (od 40 i 18 t) opremljeni motorima s unutarnjim izgaranjem na vodik.
Uz uvođenje kamiona na vodik, BMW se priprema i za serijsku proizvodnju iX5 Hydrogen modela.
Svakako je bitno istaknuti kako BMW tvornica u Leipzigu trenutno posjeduje jednu od najvećih logističkih flota na vodik (preko 200 tegljača i viličara).
U krugu BMW tvornice trenutno se nalazi pet punionica vodikom, od kojih najnovija po prvi put omogućuje potpuno automatizirano punjenje vodikom.